منشور اخلاقی فرد صنفی درشهرستان شهریار
تمامی مدیران و کارکنان این مجموعه بایدبرای انجام رسالت همگانی سازمان با یکدیگر سخت تلاش کنند و این فلسفه و رسالت رامنشور اخلاقی می نامند.
۲)آراستگی ظاهری
۳)وقت شناسی
۴)برخورد خوب با مشتری و رعایت ادب و احترام و نزاکت
۵)انجام امور بر اساس عدل و انصاف
۶)خدمات رسانی سریع به مشتریان قطعاً خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان این مجموعه با رعایت منشور اخلاقی در انجام هر چه بهتر امور براساس ضوابط و مقررات درپویایی و رشد چشمگیر ایران اصناف نقش دارند.
• با کمال خوشرویی از مشتری استقبال و پساز انجام کار با کمال خوشرویی او را بدرقه نمایم چون اعتقاد دارم مشتریان ولی نعمت ما هستند.
• تعلقات سازمانی را در خود می پرورانیم وبه همکاران احترام می گذاریم تا با همدلی در جهت کرامت و رضایت مشتریان گامبرداریم.
• انجام صحیح و سریع امور محوله را جزءوظیفه خود دانسته و با توجه به گرانبها تر بودن وقت از طلا در کوتاهترین زمان ممکن خواسته هایشان را با توجه به قوانین شرکتی اجابت نماییم.
• از هرگونه بحث و گفتگوی غیر حضوری وپافشاری و اصرار غیر معمول در رابطه با اثبات نظرات به حق و قانونی با مشتری خودداری و درصورت قانع نشدن با کمال احترام ایشان را جهت راهنمایی به مقامات بالاتر معرفی خواهیم نمود.
• از نارضایتی مشتری در صورت برخوردنامناسب ناخواسته متأثر و با فروتنی از او عذر خواهی و در نهایت افتخار از او تشکرنماییم.
• مشتاقانه به نظرات و دیدگاههای مشتریان گوش داده و از انتقاد و پیشنهاد ایشان در رابطه با اصلاح رفتار و تغییر روش انجام کار بر اساس مقررات استفاده می کنیم
با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید